ONLINE BESTELLEN
Bestel vandaag, bouw morgen.
Bij PontMeyer wordt online bestellen een krachtige tool voor jouw bouwproject. Stel je voor: binnen een paar klikken heb je toegang tot een uitgebreid assortiment bouwmaterialen, inzicht in actuele prijzen, voorraden én de mogelijkheid om alles direct naar jouw bouwplaats te laten leveren. Het online platform van PontMeyer is gemaakt om jouw werk makkelijker te maken. Sla projecten op, bestel herhaalorders razendsnel en plan leveringen precies zoals het jou uitkomt. Met functies zoals gepersonaliseerde prijsinformatie en slimme projecttools bespaar je tijd en houd je controle over elk detail. Ervaar zelf hoe eenvoudig het kan zijn.
Wat zijn de voordelen van online bestellen?
Bestel je materialen waar en wanneer het jou uitkomt. Of je nu achter je PC zit, op de bouwplaats via je telefoon of 's avonds vanaf de bank met je tablet. Bij PontMeyer regel je het eenvoudig online. Met ruim 30.000 artikelen in onze webshop heb je altijd toegang tot een uitgebreid assortiment. Kun je een specifiek artikel niet vinden? Geen zorgen! Neem contact op met je accountmanager. In de meeste gevallen kunnen we het product snel voor je beschikbaar maken in onze webshop, zodat jouw project gewoon door kan gaan. Snel, flexibel en altijd gericht op jouw gemak.
✓ Alle informatie op één plek
✓ Binnen 2 minuten bestellen
✓ Altijd inzicht in voorraden
✓ Jouw eigen actuele prijzen
✓ Gemakkelijk herbestellen van orders
✓ Handige zoek-en filterfunctie
Wat zijn de bezorgkosten?
Type bestelling | Kosten |
Bestellingen vanaf € 500,- | Gratis bezorging |
Grote pakketpost (vrachtwagen) | € 50,- excl. BTW |
Kleine pakketpost (PostNL) | € 6,95 excl. BTW |
Calculeren en opslaan van projecten
Bereken eenvoudig je kosten door artikelen aan je winkelwagen toe te voegen. Nog niet klaar om te bestellen? Sla je winkelwagen op als project. Opgeslagen projecten kun je later aanpassen of direct omzetten in een bestelling.
Meerdere gebruikers
Via je accountmanager kun je eenvoudig subgebruikers toevoegen. Geef je medewerkers toegang tot het account en bepaal zelf wat ze mogen zien en doen. Stel in of ze prijzen mogen bekijken, bestellingen mogen plaatsen en vanaf welk bedrag een bestelling jouw goedkeuring nodig heeft.
Digitale facturen
PontMeyer biedt facturen aan in zowel PDF- als XML-format. Kies voor XML om je facturen direct te importeren in je boekhoudsysteem (volgens de ketenstandaard van Sales in de Bouw). Zo werk je sneller, efficiënter en volledig digitaal.
OCI koppeling
Met een koppeling tussen je ERP-systeem en onze webshop bestel je direct vanuit je eigen software. Orders komen automatisch in je ERP-systeem terecht, met altijd up-to-date prijzen en volledige technische en logistieke informatie.
Direct bestellen
Bestel 24/7 snel materialen online die je vaker nodig hebt door het artikelnummer direct in te voeren via ons speciale formulier. Ook kun je eenvoudig herbestellen uit je eerdere orders.
Klantenservice tot 17.00 uur bereikbaar
Vragen over producten, acties, levertijden of bestellingen? Onze klantenservice helpt je graag en is op werkdagen bereikbaar van 07.00 tot 17.00 uur.
-
STAP 1
- Registreer je online. Maak een account aan en krijg toegang tot persoonlijke prijzen en alle functies van MIJN Omgeving.
- Vul je gegevens aan. Maak je registratie compleet door je gegevens in te vullen.
- Bevestig jouw aanmelding. Je ontvangt een e-mail met een bevestigingslink om jouw aanmelding te voltooien.
- Vraag ook direct een inkoopkaart aan. Na het het bevestigen van je account kun je jouw gegevens hiervoor achterlaten. Met de inkoopkaart doe je ook aankopen bij alle 48 PontMeyer vestigingen.
-
STAP 2
- Vul je winkelmand. Kies de materialen die je nodig hebt.
- Bekijk je winkelwagen. Klik rechtsboven op de winkelwagen of op ‘naar winkelwagen’.
- Plaats je bestelling. Controleer je bestelling en doorloop de stappen om je bestelling compleet te maken.
-
STAP 3
- Kies je leveringsoptie. Selecteer ‘afhalen’ bij een vestiging of ‘bezorgen’ op jouw (bouw)locatie. Voor afhalen wordt de dichtstbijzijnde vestiging automatisch geselecteerd, maar je kunt deze wijzigen.
- Plan de datum.
- Afhalen: De afhaaldatum wordt bepaald door de productbeschikbaarheid. Wil je een specifieke datum? Selecteer deze optie.
- Bezorgen: De bezorgtijd hangt de af van de beschikbaarheid van je materialen. Je kunt kiezen voor een specifieke leverdatum of de snelst mogelijke levering.
- Voeg extra opties toe.
- Afhalen: Kies bijvoorbeeld voor ‘pick-up’ om je order vooraf klaar te laten zetten.
- Bezorgen: Maak eventueel gebruik van onze logistieke oplossingen zoals op hoogte lossen of een spoedlevering.
-
STAP 4
- Bevestiging per e-mail. Je ontvangt een bevestiging per e-mail waar je jouw orgder terugziet.
- Ontvang je order.
- Afhalen: Haal klein materiaal in de winkel en groot materiaal via de drive-in. Bij ‘pick-up’ meld je je bij de balie voor een snelle service.
- Bezorging: Wij zorgen dat je order op de gewenste locatie en tijd wordt geleverd. Bij een spoedlevering nemen we contact op om dit te regelen.
- Bekijk je administratie. Via jouw account heb je inzicht in je ordergeschiedenis, leveringen en facturen.